GEPC Promo – reprezentująca dziesięć organizacji krajowych – rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną „Europejskie Pieczarki – Ukryty skarb”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i jest skierowany głównie do (pokolenia) Milenialsów na 9 rynkach europejskich: Belgii, Francji, Niemiec, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Polski i Hiszpanii.
Jaki jest cel kampanii?
A my z radością informujemy, że firma Karol Kania i Synowie przystąpiła do projektu i będzie go czynnie wspierać na każdym jego etapie! Potrzebujemy Waszego wsparcia! Wchodźcie na fanpage’e i kanały projektu, lajkujcie i udostępniajcie posty – w ten sposób zwiększacie zasięg projektu i angażujecie kolejne osoby!
Już wkrótce powstanie nasz krajowy odpowiednik strony https://europeanmushrooms.eu/ oraz polskie kanały w social mediach poświęcone projektowi, a tymczasem zachęcamy do śledzenia wersji anglojęzycznej:
Facebook: https://www.facebook.com/europeanmushrooms
oraz na Insta: https://www.instagram.com/europeanmushrooms
Na kanałach pojawiają się ciekawostki dotyczące pieczarek (i nie tylko), a także nietypowe przepisy z naszymi cudownymi pieczarkami!
Ambasadorką kampanii jest Monika Mrozowska, ekspertem Grzegorz Łapanowski będący twarzą kampanii Pieczarka ma Moc!, natomiast partnerem medialnym kampanii będzie Wirtualna Polska.
Dołączcie do nas! Zapraszamy!