European Mushrooms – Europejskie Pieczarki. Ukryty Skarb.

KV-kampania pieczarkowa 2023

GEPC Promo – reprezentująca dziesięć organizacji krajowych – rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną „Europejskie Pieczarki – Ukryty skarb”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i jest skierowany głównie do (pokolenia) Milenialsów na 9 rynkach europejskich: Belgii, Francji, Niemiec, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Polski i Hiszpanii.

Jaki jest cel kampanii?

Kampania, ma na celu wygenerowanie wzrostu sprzedaży grzybów w ciągu trzech lat poprzez zwiększenie świadomości konsumentów na temat wielu zalet europejskich pieczarek dla zdrowej i zbilansowanej diety. W kampanii mocno będą podkreślane atuty pieczarek: niedrogie, dostępne, zróżnicowane, bogate, łatwe w przygotowaniu, wysoce zrównoważone: grzyby są naszym codziennym sprzymierzeńcem. Pieczarki, europejski skarb!

A my z radością informujemy, że firma Karol Kania i Synowie przystąpiła do projektu i będzie go czynnie wspierać na każdym jego etapie! Potrzebujemy Waszego wsparcia! Wchodźcie na fanpage’e i kanały projektu, lajkujcie i udostępniajcie posty –  w ten sposób zwiększacie zasięg projektu i angażujecie kolejne osoby! 

Już wkrótce powstanie nasz krajowy odpowiednik strony https://europeanmushrooms.eu/ oraz polskie kanały w social mediach poświęcone projektowi, a tymczasem zachęcamy do śledzenia wersji anglojęzycznej:

Facebook: https://www.facebook.com/europeanmushrooms

oraz na Insta: https://www.instagram.com/europeanmushrooms

Na kanałach pojawiają się ciekawostki dotyczące pieczarek (i nie tylko), a także nietypowe przepisy z naszymi cudownymi pieczarkami!

Ambasadorką kampanii jest Monika Mrozowska, ekspertem Grzegorz Łapanowski będący twarzą kampanii Pieczarka ma Moc!, natomiast partnerem medialnym kampanii będzie Wirtualna Polska.

Dołączcie do nas! Zapraszamy!

#enjoyitsfromeurope

#Europeanmushrooms

#thehiddengem #MushroomLovers #Cookingmushrooms