Piasek (pow. pszczyński)
Dodane 3 lata dni temu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- koordynowanie wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarzadzania (ISO)
- weryfikację i aktualizację istniejących w organizacji procedur i instrukcji
- optymalizację procesów wewnątrzfirmowych
- aktualizację mapy procesów we współpracy z właścicielami jednostek organizacyjnych
- tworzenie nowych instrukcji oraz procedur
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dot. Systemów Zarządzania dla pracowników firmy
- dbanie o przestrzeganie procedur wewnętrznych oraz norm ZSZ
- prowadzenie audytów wewnętrznych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
- 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej – w tym doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania, pracy w zespołach projektowych oraz jako audytor lub kontroler ISO
- umiejętność prowadzenia audytów wewnętrznych oraz szkoleń
- znajomości systemów zarządzania jakością (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015)
- umiejętność tworzenia łatwych w odbiorze treści procedur, dokumentów i schematów związanych z ZSZ
- umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładnej i szczegółowej analizy oraz weryfikacji danych
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dynamika w działaniu
- umiejętność komunikowania pomysłów i posiadanej wiedzy
- umiejętność współpracy w zespole
- gotowość do wyjazdów służbowych
- prawo jazdy kategorii B
- uprawnienia audytora wewnętrznego – mile widziane
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- program opieki medycznej
- ubezpieczenie grupowe
- możliwość podnoszenia kwalifikacji w firmie nastawionej na rozwój
- miłą atmosferę w gronie osób zaangażowanych
Cechy oferty pracy
Stanowisko | Koordynator ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO) |
Region | Śląskie |