Dobre Praktyki – forum wymiany doświadczeń i know-how

Foto 4

W marcu firma Karol Kania i Synowie miała zaszczyt gościć w oddziale w Pawłowiczkach Klientów odbierających podłoże fazy III w kostce.

Spotkanie miało na celu wymianę doświadczeń, praktyk i dzielenie się cenną wiedzą.

 

3 edycje, 28 klientów, 4 prelegentów, 3 prezenterów działów

I to wszystko w ciągu jednego miesiąca! Było bardzo intensywnie – taka forma spotkań pozwala na swobodną komunikację, zadawanie pytań i natychmiastowe uzyskiwanie odpowiedzi. Czasami bywa gorąco – ale o to przecież w tym wszystkim chodzi!

 

Główne tematy forum

Agenda obejmowała 3 główne tematy prezentowane podczas prelekcji:

kwestie związane z higieną i ich wpływ na proces produkcji

ochronę pieczarki – postępowanie z patogenami chorobotwórczymi

okrywa i wpływ wody na dalszy proces produkcji

Czarnym koniem wszystkich edycji był nasz Technolog  i jego Stół Technologiczny – wraz z prezentacją Laboratorium, przy udziale kierownik tejże jednostki. Bardzo mocnym punktem Forum, był obchód po dziale Pasteryzacji i Fermentacji, w toku ich działania. Już podczas nieoficjalnej części wieczoru, kiedy emocje zaczęły powoli opadać, Klienci podkreślali, że te trzy punkty programu zrobiły na nich największe wrażenie. Nowością podczas ostatniego forum była wizyta w dziale Utrzymania Ruchu.

Cel spotkań osiągnięty

 Głównym celem zorganizowanego Forum była próba uświadomienia Klientom wagi aspektów związanych z higieną – mieliśmy okazję zaprezentować Gościom jak wielką wagę firma Karol Kania i Synowie przykłada do nawet najmniejszych detali z tym związanych, jakie działania podejmujemy, aby eliminować czynniki ryzyka i co Klienci mogą wdrożyć w swoich zakładach, a by te problemy minimalizować. Wszystkim nam bowiem chodzi o realizację swoich celów biznesowych – dobrych wyników przy optymalizacji kosztów.

Dla wielu Gości wizyta w naszym przedsiębiorstwie była pierwszą okazją do zobaczenia na własne oczy jak produkowane jest podłoże do uprawy pieczarek i jaka to skala produkcji oraz osób zaangażowanych w tenże proces. Goście docenili także, co należy podkreślić, możliwość bezpośredniego spotkania swoich opiekunów handlowych. Budowanie trwałych relacji z Klientem to jeden z najważniejszych dla nas aspektów.

Do zobaczenia na kolejnym Forum!